Updates

News in words and pictures.

Triple Double werkt voor een brede selectie van topmerken. En daar zijn we best trots op. Samen zetten we grote stappen met volop resultaat. Elke dag opnieuw. Daarom hieronder ons meest recente werk. Mooi werk, aldus onszelf...

KLM stapt groots in running

KLM stapt groots in running

KLM is de komende drie jaar titelsponsor van de Urban Trail Series. Met dit nieuwe partnership breidt KLM haar activiteiten in running uit. Triple Double hielp KLM bij de ontwikkeling van een overkoepelende running strategie en de totstandkoming van het partnership met de Urban Trail Series.
Auto van de Club: een sterk staaltje supportersvoordeel

Auto van de Club: een sterk staaltje supportersvoordeel

Al jaren levert Opel de auto’s aan Feyenoord-spelers én -werknemers. Voor Opel ontwikkelden we een concept dat Feyenoord-supporters in staat stelt ook een ‘Auto van de Club’ te rijden.
Sport aan het woord

Sport aan het woord

Emotie is de kracht van sport. Met de ATL merkcampagne 'Sport to the People' stelt Intersport positieve en realistische sport-emoties centraal in communicatie.
Heel Nederland besmet met curlingvirus

Heel Nederland besmet met curlingvirus

Het Open NK Curling op Natuurijs is in maart 2018 namens de Nederlandse Curling Bond georganiseerd door Triple Double sportmarketing.
Nieuw logo Philips Stadion

Nieuw logo Philips Stadion

Het Philips Stadion is het stadion van de toekomst, vol innovaties en slimme technologieën. Met andere woorden: hét stadion waar vooruit wordt gekeken.
Opel & Motorsport: unlocking potential

Opel & Motorsport: unlocking potential

Opel en motorsport gaan samen ver terug. Deze razendsnelle combinatie met een roemrucht verleden maakte in 2015 haar rentree via een samenwerking tussen Timo van der Marel en de ADAM R2. Dit was ook voor Triple Double het startschot om te beginnen aan een nieuwe race.

Team

Benieuwd naar het team van Triple Double?