Updates

News in words and pictures.

Triple Double werkt voor een brede selectie van topmerken. En daar zijn we best trots op. Samen zetten we grote stappen met volop resultaat. Elke dag opnieuw. Daarom hieronder ons meest recente werk. Mooi werk, aldus onszelf...

Booming Padel

Booming Padel

Met de opening van Plaza Padel Maastricht kunnen liefhebbers op steeds meer plekken de razend populaire sport ervaren. Een community waar ook bedrijven zich graag aan verbinden.
Unibet. Jouw Teamsponsor.

Unibet. Jouw Teamsponsor.

Het amateurvoetbal, het hart van ons voetbal. Waar je wekelijks het beste uit jezelf haalt. Maar je weet ook, in werkelijkheid kun je wel een steuntje in de rug gebruiken.
Wereldprimeur La Vuelta Holanda

Wereldprimeur La Vuelta Holanda

Waar normaal gesproken een reclamekaravaan de renners vooruitgaat tijdens een grote wielerronde, heeft La Vuelta Holanda een primeur. De Groene Karavaan, met energie van Essent, is een duurzaam alternatief voor de traditionele karavaan.
Afstuderen bij BURO SPECO

Afstuderen bij BURO SPECO

BURO SPECO is een sportmarketingbureau gerund door vijf studenten van de opleiding SPECO. Ze worden ondersteund door sportmarketeers van Triple Double en leren op die manier de fijne kneepjes van het vak.
De liefde voor PSV in beton gegoten

De liefde voor PSV in beton gegoten

Als dank naar (de fans van) PSV en als startschot van de nieuwe periode als 'official partner', onthult energiedirect.nl een officiële Walk of Fame bij het Philips Stadion.
Sla je wereldbal met KLM!

Sla je wereldbal met KLM!

Bezoekers van de Dutch Open konden een poging wagen een echte wereldbal te slaan. Op een speciaal ontworpen green in de vorm van een wereldkaart - gelegen in een waterbak - probeerden ruim 2.000 bezoekers vanaf 20 meter een hole-in-one te slaan.
Nieuwe visual identity voor Triple Double

Nieuwe visual identity voor Triple Double

In het jaar dat Triple Double 25 jaar bestaat voert het sportmarketingbureau een nieuwe huisstijl door. Het kenmerkende schild wordt vervangen door de cijfers 32, het groen maakt plaats voor een nieuw kleurenpalet.
Unieke rode trui voor La Vuelta Holanda

Unieke rode trui voor La Vuelta Holanda

Over 100 dagen start La Vuelta, één van de grootste wielerevenementen ter wereld, in Nederland. Om de campagne te lanceren, bracht een peloton onder leiding van Joop Zoetemelk een unieke rode trui van Breda, via ’s-Hertogenbosch naar Utrecht.
De Smaakmakers van de Toekomst

De Smaakmakers van de Toekomst

Tijdens de eerste editie van het Kampioensdiner kregen de spelers van de Keuken Kampioen Divisie het podium dat zij verdienden. In de Orangerie was het Bondscoach Louis van Gaal die de Gouden Schilden uitreikte aan onder andere Beste Speler, Beste Talent en Beste Keeper.
Speciaal wedstrijdshirt voor RKC Waalwijk

Speciaal wedstrijdshirt voor RKC Waalwijk

De 10-jarige Lianne Koskamp ontwierp een speciaal wedstrijdshirt voor RKC Waalwijk om aandacht te vragen voor Villa Pardoes. Tijdens de wedstrijd tegen FC Groningen liepen alle spelers in haar ontwerp het veld op.
De Cruijff Speelronde

De Cruijff Speelronde

Op 25 april zou Johan Cruijff 75 jaar zijn geworden. Daarom staat dit Eredivisie-weekend in het tegen van Johan Cruijff en zijn nalatenschap: de Johan Cruyff Foundation.
We care for PSV

We care for PSV

Als founder en strategisch innovatiepartner van PSV viert Philips de bekerwinst met alle PSV’ers. Dus ook met de jongste fans op de kinderafdeling van het Catharina Ziekenhuis. Zo maakt Philips het leven ieder dag een stukje beter.
Hoogtepunt Bekerfinale

Hoogtepunt Bekerfinale

Na een zinderende finale is de TOTO KNVB Beker in Eindhoven geland. Samen met de Brainport Partners en PSV hebben we twee fans een wel heel bijzondere reis kunnen bieden. Heb jij ze voorbij zien vliegen?
Voetbalpassie wint SponsorRing

Voetbalpassie wint SponsorRing

Albert Heijn is maandagavond tijdens de SponsorRingen awardshow bekroond voor Voetbalpassie met een zilveren SponsorRing in de categorie sport.
#SameDream

#SameDream

Een niet eerder vertoond partnership in de vrouwensport: DHL Parcel is vanaf vandaag logistiek partner en sponsor van de nationale vrouwenteams in het voetbal, hockey, volleybal en handbal.
Een aanmoediging uit duizenden

Een aanmoediging uit duizenden

De Hardloopsupporter is onmisbaar tijdens de NN Marathon Rotterdam. Al vijf jaar zorgen we met duizenden aanmoedigingsvideo’s op het zwaarste punt voor een laatste zetje richting de finish.
Shirtsponsor Inspirience

Shirtsponsor Inspirience

De Eredivisie telt circa 54 shirtsponsoren met ieder eigen doelstellingen. Eén ding hebben ze gemeen: allemaal willen ze het maximale uit hun partnership halen. Het Shirtsponsor Inspirience bood hen de kans om elkaar te ontmoeten en te inspireren.
NPM Beachrun

NPM Beachrun

Jouw gezonde spieren inzetten voor zieke spieren. Voor NPM organiseerde we de NPM Beach Run; een hardloopwedstrijd die in het teken staat van zoveel mogelijk geld ophalen voor Spieren voor Spieren.
Golazo Groep neemt esportsplatform Kayzr over

Golazo Groep neemt esportsplatform Kayzr over

Met de overname zet Triple Double een grote stap in esports. De interesse in esports, gaming en gamificatie neemt ieder jaar exponentieel toe, ook in de sport. Golazo nam de voorbije jaren al wat initiatieven op het vlak van digitale en virtuele challenges.
Max Verstappen zorgt voor miljoenen nieuwe Formule 1 fans

Max Verstappen zorgt voor miljoenen nieuwe Formule 1 fans

De populariteit rondom de autosport in de laatste 5 jaar met 27% is toegenomen. Dat blijkt uit het onderzoek van Markteffect in samenwerking met Abovo Maxlead en Triple Double naar de impact die Verstappen heeft op de Formule 1 in Nederland.

Team

Benieuwd naar het team van Triple Double?