Updates

Nieuws in woord en beeld

Triple Double werkt voor een brede selectie van topmerken. En daar zijn we best trots op. Samen zetten we grote stappen met volop resultaat. Elke dag opnieuw. Daarom hieronder ons meest recente werk. Mooi werk, aldus onszelf...

BURO SPECO boost sportmarketingtalent

BURO SPECO boost sportmarketingtalent

De Fontys opleidingen SPECO Sportmarketing- Sportcommunicatie en Triple Double slaan opnieuw de handen ineen.
Beat the NextGen Lions and become King of the Court

Beat the NextGen Lions and become King of the Court

Bigger and better. Twee ingrediënten om de 2e editie van King of The Court naar een hoger niveau te tillen.
Van 9.58 sec naar 50 sec

Van 9.58 sec naar 50 sec

Online verzekeraar Allianz Direct start vanaf vandaag met een nieuwe Europese reclamecampagne waarin de Olympische legende Usain Bolt de hoofdrol speelt. Verantwoordelijk bureau is Alfred International uit Amsterdam, waarbij Triple Double een ondersteunende rol had.
PSV Pubquiz: een hoofdbrekende avond

PSV Pubquiz: een hoofdbrekende avond

Voor PSV Energie heeft Triple Double weer de jaarlijkse Pubquiz georganiseerd. Tijdens de PSV Pubquiz nemen PSV Energieklanten het op tegen elkaar en de PSV-familie. De teams werden aangevuld door de PSV-spelers, PSV Vrouwen en de PSV Legends.
Dubbel curling succes

Dubbel curling succes

Vlak voor aanvang van het Europees Kampioenschap in Zweden heeft de Nederlandse Curling Bond (NCB) met BAUHAUS een nieuwe partner met internationale allure gepresenteerd voor het herenteam. Het bouwcentrum zal als partner van de curlingmannen fungeren naast hoofdsponsor Asito, dat het contract met de NCB voor vier jaar heeft verlengd.
Bronzen Effie voor Hartstichting & Philips

Bronzen Effie voor Hartstichting & Philips

Hartstichting en Philips ontvingen de award voor hun campagne ‘BuurtAED’. Deze landelijke campagne had als doel om zoveel mogelijk crowdfund acties voor een AED te voltooien waarmee landelijk een dekkende 6-minutenzone wordt gerealiseerd.
Kiki Bertens kiest voor Peugeot

Kiki Bertens kiest voor Peugeot

Peugeot Nederland heeft zich verbonden als sponsor aan Nederlandse beste tennisster Kiki Bertens. Bertens gaat deel uitmaken van het in 2018 succesvol gelanceerde Peugeot NextGen Lions tennisprogramma. De samenwerking gaat van start tijdens de WTA Finals.
Nieuwe Equal Game campagne in aanloop naar UEFA EURO2020

Nieuwe Equal Game campagne in aanloop naar UEFA EURO2020

UEFA heeft tijdens het Sponsorreport Jaarcongres bekend gemaakt samen met Triple Double Sportmarketing een nieuwe digitale -en sociale media campagne te ontwikkelen voor Equal Game tijdens UEFA EURO2020.
Missie H2: zes bedrijven die krachten bundelen voor TeamNL

Missie H2: zes bedrijven die krachten bundelen voor TeamNL

Nog voordat het eerste fluitje heeft geklonken en het eerste duel is uitgevochten zijn de Olympische Spelen van 2020 nu al bijzonder. Het toernooi in Tokio worden de eerste ‘Waterstofspelen’ ooit.
Heel Helmond Sport

Heel Helmond Sport

Het vooruitzicht van een nieuw stadion vormt voor Helmond Sport de aanleiding om een beweging op gang te brengen met als doel de stad Helmond en de regio sportiever en vitaler te maken. Dit alles onder de noemer 'Heel Helmond Sport'.
Laat ze zien wat je in de nacht hebt bedacht

Laat ze zien wat je in de nacht hebt bedacht

De nacht is cruciaal om ambities te realiseren. Niet alleen door fysiek rust te bieden, maar ook om mentaal scherp te blijven. Voor M line ontwikkelden we een TV-commercial met OranjeLeeuwin Shanice van de Sanden in de hoofdrol.
TeamNL@work: werken aan een carrière na de topsport

TeamNL@work: werken aan een carrière na de topsport

Een topsporter gaat vol voor zijn of haar doel en wil daarbij het hoogst haalbare bereiken. Maar er is meer. Er is ook een leven ná de sport.
KLM stapt groots in running

KLM stapt groots in running

KLM is de komende drie jaar titelsponsor van de Urban Trail Series. Met dit nieuwe partnership breidt KLM haar activiteiten in running uit. Triple Double hielp KLM bij de ontwikkeling van een overkoepelende running strategie en de totstandkoming van het partnership met de Urban Trail Series.
Auto van de Club: een sterk staaltje supportersvoordeel

Auto van de Club: een sterk staaltje supportersvoordeel

Al jaren levert Opel de auto’s aan Feyenoord-spelers én -werknemers. Voor Opel ontwikkelden we een concept dat Feyenoord-supporters in staat stelt ook een ‘Auto van de Club’ te rijden.
Sport aan het woord

Sport aan het woord

Emotie is de kracht van sport. Met de ATL merkcampagne 'Sport to the People' stelt Intersport positieve en realistische sport-emoties centraal in communicatie.
Heel Nederland besmet met curlingvirus

Heel Nederland besmet met curlingvirus

Het Open NK Curling op Natuurijs is in maart 2018 namens de Nederlandse Curling Bond georganiseerd door Triple Double sportmarketing.
Nieuw logo Philips Stadion

Nieuw logo Philips Stadion

Het Philips Stadion is het stadion van de toekomst, vol innovaties en slimme technologieën. Met andere woorden: hét stadion waar vooruit wordt gekeken.
Opel & Motorsport: unlocking potential

Opel & Motorsport: unlocking potential

Opel en motorsport gaan samen ver terug. Deze razendsnelle combinatie met een roemrucht verleden maakte in 2015 haar rentree via een samenwerking tussen Timo van der Marel en de ADAM R2. Dit was ook voor Triple Double het startschot om te beginnen aan een nieuwe race.

Team

Benieuwd naar het team van Triple Double?