Heel Nederland besmet met curlingvirus

Het Open NK Curling op Natuurijs is in maart 2018 namens de Nederlandse Curling Bond georganiseerd door Triple Double sportmarketing.

Het feit dat de Olympische Winterspelen, de hype rondom de Curling Quiz met Frans Bauer, het succes van het Nederlandse herencurlingteam en moeder natuur allemaal samenkwamen, was voor de bond en Triple Double dé aanleiding om de Nederlander zelf te laten ervaren hoe leuk curling is. Binnen 11 uur na opening van de inschrijving was het evenement compleet uitverkocht en ontstond er een enorme wachtlijst.

De rest van Nederland kwam via enorm veel media-aandacht in aanraking met de sport. Met bijna 19 miljoen impressies en een media-waarde van €620.619 werd het evenement een ware mediahype. Het eerste Open NK Curling op Natuurijs is mogelijk gemaakt door de sponsoren van de Nederlandse curlingsport Asito en Team Rockstars IT en eventsponsor Chocomel.

“Het is geweldig om te zien hoe veel enthousiasme dit NK heeft opgeroepen. Als sponsor willen we bijdragen aan het succes van de sport. Daar hebben we met dit evenement weer een mooie stap in gezet.”

— Sander Haas - Communicatiemanager Asito

Lees snel verder

Bekijk meer gerelateerde updates