Dubbel curling succes

Vlak voor aanvang van het Europees Kampioenschap in Zweden heeft de Nederlandse Curling Bond (NCB) met BAUHAUS een nieuwe partner met internationale allure gepresenteerd voor het herenteam. Het bouwcentrum zal als partner van de curlingmannen fungeren naast hoofdsponsor Asito, dat het contract met de NCB voor vier jaar heeft verlengd.

BAUHAUS gaat de Nederlandse curlingmannen ondersteunen in hun missie richting de Olympische Spelen van 2022. “Wij herkennen ons sterk in het curlingteam. We hebben beiden grote ambities en een groot groeipotentieel. Samen kunnen we bouwen aan een succesvolle toekomst”, aldus Karin Cardinaal, marketingmanager van BAUHAUS.

Hoofdsponsor Asito heeft eveneens zijn steun toegezegd in de jacht naar een olympisch ticket en verlengt het huidige contract met vier jaar. Commercieel directeur Remko Stolk: “We zijn erg trots op dit team dat de afgelopen jaren tot de internationale top is gaan behoren. De curlers hebben laten zien waartoe je in staat bent als je écht ergens in gelooft en er vol voor gaat.”

“BAUHAUS is geen onbekende in de wintersport. Ze waren eerder hoofdsponsor van de Vierschanzentoernee en sponsorde ook in boblsee en biathlon. We zijn ontzettend blij dat ze geloven in de Nederlandse curlingdroom.”

— Norberth Korsmit, Partner Triple Double

Lees snel verder

Bekijk meer gerelateerde updates