Updates

News in words and pictures.

Triple Double werkt voor een brede selectie van topmerken. En daar zijn we best trots op. Samen zetten we grote stappen met volop resultaat. Elke dag opnieuw. Daarom hieronder ons meest recente werk. Mooi werk, aldus onszelf...

Jongeren centraal bij sportweek

Jongeren centraal bij sportweek

Hoe bereiken we jongeren tussen de 13 en 18 jaar, die niet sporten? Speciaal voor deze doelgroep heeft Triple Double in opdracht van NOC*NSF een campagne voor de Nationale Sportweek ontwikkeld, die aansluit bij de landelijke ‘Sport doet iets met je’-campagne.
BURO SPECO in een nieuw jasje

BURO SPECO in een nieuw jasje

Een uniek onderwijsconcept krijgt ook dit jaar een vervolg. Voor het derde jaar op rij gaan studenten van de Fontys SPECO-opleiding aan de slag voor BURO SPECO. Het enige sportmarketingbureau in Nederland gerund door studenten.
De strijd om de Kist Cup

De strijd om de Kist Cup

Ter nagedachtenis aan Simon Kistemaker namen twee ploegen van deze oud-trainer het tegen elkaar op in het heenduel van de Kist Cup. Onder toeziend oog van de familie Kistemaker won De Graafschap met 0-1 van Telstar.
Road to the marathon

Road to the marathon

Philips en de ASML Marathon Eindhoven zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ieder jaar lopen er vele medewerkers richting de finish op de Vestdijk.
32. Minutes SPORTNEXT-podcast

32. Minutes SPORTNEXT-podcast

Triple Double en SPORTNEXT introduceren een podcast over de ontwikkelingen in de wereld van sportmarketing: 32. Minutes SPORTNEXT. Maandelijks verschijnt deze podcast over sport, marketing en media op Spotify, iTunes, Google en Stitcher.
AA Drink official partner World Padel Tour Amsterdam Open

AA Drink official partner World Padel Tour Amsterdam Open

Sportdrank-specialist, AA Drink, heeft zich voor twee jaar verbonden aan de World Padel Tour Amsterdam Open. Als partner positioneren zij zich zo nog nadrukkelijker binnen de padelwereld.
Triple Double onderdeel van La Vuelta Holanda-peloton

Triple Double onderdeel van La Vuelta Holanda-peloton

Aankomend weekend is het dan eindelijk zover, de renners van La Vuelta gaan drie geweldige etappes afleggen door Utrecht en Noord-Brabant. Het is de 77ste editie en slechts de vierde keer dat het Spaanse wielerspektakel buiten Spanje start.
GoodHabitz kiest Triple Double

GoodHabitz kiest Triple Double

GoodHabitz kiest voor Triple Double als bureau om haar sponsorship met PSV te activeren. Met ingang van het seizoen 2022-2023 zal Triple Double de marktleider in Europa op het gebied van online training voor drie jaar bijstaan.
De aftrap van jouw weekend

De aftrap van jouw weekend

Vrijdagavond hebben supporters gezamenlijk het nieuwe Keuken Kampioen Divisie-seizoen afgetrapt. Het is nog niet eerder gebeurd dat supporters van beide clubs collectief de competitie in gang brengen.
AA Drink is Ready for more!

AA Drink is Ready for more!

AA Drink heeft een uitgebreid arsenaal aan functionele sportdranken en brengt dit middels de nieuwe campagne 'Ready for more' onder de aandacht bij de individuele sporter.
Twee nieuwe sterkhouders

Twee nieuwe sterkhouders

Met Lars Timmermans (sportmarketing) en Nick Koppen (social- en contentmarketing) verwelkomen we twee nieuwe sterkhouders in ons team. Ieder met een verschillende achtergrond, maar beide met een ongekende passie voor sport.
Nieuw TD-talent aan boord

Nieuw TD-talent aan boord

De kleedkamer van Triple Double is uitgebreid met drie nieuwe talenten. Tijn Joosten, Zev van Melick en Ilse Beeren hebben vanaf 1 juli officieel een plek in de selectie weten te bemachtigen.
PSV Walk of Fame geopend

PSV Walk of Fame geopend

Bij het Philips Stadion hebben energiedirect.nl en PSV elf PSV-helden vereeuwigd. Energiedirect.nl verlaat na zes seizoenen het shirt van PSV en bedankt hiermee alle fans van de club. De komende seizoenen blijft energiedirect.nl als official partner aan PSV verbonden.
Brilliant Blue

Brilliant Blue

De kleur blauw en PSV zijn al decennialang met elkaar verbonden. Alle blauwe PSV-tenues uit het verleden vormen samen de (nieuwe) blauwe kleur van het derde tenue dat PSV en Puma vandaag lanceerden.
Supporter van Oranjevrouwen

Supporter van Oranjevrouwen

Om topprestaties te leveren heb je supporters nodig. Daarom biedt DHL rondom het WK Hockey en het EK Vrouwenvoetbal Nederland de kans om supporter te worden van de Oranjevrouwen.
Samen wedstrijdfit

Samen wedstrijdfit

Heracles Almelo presenteert – in samenwerking met Unibet – het programma ‘Heracles FIT’. Een leefstijl-programma waarbij supporters van de club onder professionele begeleiding gezamenlijk weer wedstrijdfit worden.
TeamNL@work

TeamNL@work

Worden wie je bent, daar draait personal branding om. Wie ben je? Waar sta je voor en wat drijft je? Allemaal vragen waar sporters van TeamNL niet dagelijks bij stil staan. Terwijl als ze het antwoord erop weten, het veel richting geeft tijdens, maar ook ná hun carrière.
NN Rivals Run

NN Rivals Run

Hardlopen als stad tegen stad. Arnhem tegen Nijmegen. Met de eerste editie van de NN Rivals Run is een nieuw hardloop-format geboren. Welke stad is als eerste met 75 mensen in Elst, het exacte middelpunt tussen beide steden?
Home of Heroes

Home of Heroes

Ontmoet The Force, The Energy, The Wonder and The Magician in het gloednieuwe PUMA-thuisshirt van PSV.
Triple Double bestaat 25 jaar!

Triple Double bestaat 25 jaar!

Wij zijn nooit een bureau geweest dat veel achteruit kijkt, maar vooral relevant en betekenisvol wil blijven voor de toekomst. Immers, de rol van sport in onze maatschappij wordt steeds groter en belangrijker. Maar tegelijkertijd moeten mooie mijlpalen worden gevierd!

Team

Benieuwd naar het team van Triple Double?