Updates

Nieuws in woord en beeld

Triple Double werkt voor een brede selectie van topmerken. En daar zijn we best trots op. Samen zetten we grote stappen met volop resultaat. Elke dag opnieuw. Daarom hieronder ons meest recente werk. Mooi werk, aldus onszelf...

Buitenspelers. Een product van de Hollandse School.

Buitenspelers. Een product van de Hollandse School.

Ondanks het feit Johan Cruijff en Louis van Gaal erbij zweerden, sterft de ware buitenspeler in Nederland helaas uit. Daarom hebben het Ministerie van VWS, Johan Cruyff Foundation, Krajicek Foundation, Jantje Beton, Mulier Instituut en Nickelodeon de handen ineengeslagen.
Formule-E in Eindhoven? Allicht.

Formule-E in Eindhoven? Allicht.

Onlangs werd bekend dat Eindhoven de Formule-E - de raceklasse voor elektrische sportwagens - naar Nederland wil halen. En bij voorkeur een avondrace in de Lichtstad wil organiseren. Een unieke kans voor de Brainportregio.
Net als Hertog.

Net als Hertog.

Armen wijd. Borst vooruit. Kop omhoog. Elke keer als Hertog door het Gelredome vliegt, gaat het beginnen. En om dit te onderstrepen, maakte Waterontharder.com vandaag haar nieuwe hoofdsponsorschap van Vitesse wel op een heel bijzondere manier bekend.
#MADEINEINDHOVEN

#MADEINEINDHOVEN

Eindhoven. Onze stad. Stad van dromers, denkers, durvers en doeners. Gemaakt door de makers van de stad. Met Anton en Frits Philips als grondleggers van het fundament van vandaag. Van de techniek, de machines, het licht en natuurlijk PSV. Van de vele kansen en prachtige mogelijkheden. Met ongekende hoogtepunten als resultaat.
energiedirect.nl en PSV langer verbonden

energiedirect.nl en PSV langer verbonden

Energiedirect.nl en PSV hebben hun overeenkomst tot 2022 verlengd. En betekent dat Energiedirect.nl ook volgend jaar het shirt van PSV siert. Natuurlijk is dit geweldig nieuws in deze periode. Maar ook een bevestiging van het succes van deze samenwerking, die reeds in 2016 is gestart.
PSV-helden verrassen ouderen in Eindhovense verpleeghuizen

PSV-helden verrassen ouderen in Eindhovense verpleeghuizen

COVID-19 raakt onze ouderen extra hard. Omdat ze vaak in isolement en in bescherming worden genomen door hun omgeving. Een goede reden voor Philips en PSV hen in deze periode een hart onder de riem te steken.
How to make sports count

How to make sports count

Onze belofte: make sports count. Waarom? Sport maakt niet alleen gezond, inspireert en verbindt. Maar is ook een sympathiek en krachtig middel om je businessdoelstellingen versneld te bereiken. Kortom, sport is van onschatbare waarde. Maar hoe maken we deze waarde inzichtelijk?
Gezocht: Warmlopers

Gezocht: Warmlopers

Mis jij het Philips Stadion ook zo erg? Dan is dit je kans!
Met klassiekers naar De Kuip

Met klassiekers naar De Kuip

Samen met een Kameraad in de Opel van Hans, Peter, Regi of Ryan stappen. Om vervolgens samen naar De Kuip te rijden. Dat was het idee van de campagne ‘Met klassiekers naar De Klassieker’. Helaas gooide COVID-19 roet in het eten.
Nieuwe M line campagne: iedereen levert topprestaties

Nieuwe M line campagne: iedereen levert topprestaties

Je hoeft niet per se Kjeld Nuis, Dylan Groenewegen of Shanice van de Sanden te heten om topprestaties te leveren. In de nieuwe campagne trekt M line een parallel tussen de dagelijkse bezigheden van topsporters en de ‘gewone’ Nederlander. En wordt duidelijk dat iedereen beter presteert dankzij een optimale nachtrust.
Mag ik straks ook weer meedoen?

Mag ik straks ook weer meedoen?

Door de coronacrisis verkeren steeds meer gezinnen in financieel zwaar weer. Hierdoor kunnen zij de contributie of het lesgeld voor sport- en cultuuractiviteiten niet meer betalen. Het Jeugdfonds Sport & Cultuur helpt hen hierbij. Met de campagne ’mag ik straks ook weer meedoen?’ roept men gezinnen op die hulp nodig hebben zich te melden via magikweermeedoen.nl.
Zo... voelt thuis

Zo... voelt thuis

Om PSV niet te lang te hoeven missen, heeft Bavaria de wedstrijdbeleving in het Philips Stadion getransformeerd naar een 8D audiofragment. Alsof je op de middenstip van het Philips Stadion staat, hoor je de wind, muziek en fans om je heen. Zo voel je je weer even thuis. Bij ons PSV.
Dare to activate

Dare to activate

Het gemis van en de hunkering naar sport laat ons juist nu de kracht van sport ervaren. Na het succes van ‘De kracht van merkpositionering’ organiseert Triple Double de tweede webinar; Dare to Activate.
ZLM Tour Wielercafé: het leukste online wielercafé van Nederland

ZLM Tour Wielercafé: het leukste online wielercafé van Nederland

De ZLM Tour gaat helaas niet door, maar met het online ZLM Tour Wielercafé biedt ZLM Verzekeringen liefhebbers van de koers de kans zich toch anderhalf uur lang onder te dompelen in de wereld van het wielrennen.
De kracht van merkpositionering

De kracht van merkpositionering

Juist nu tonen we hoe onderscheidend sport is. Daarom voorziet Triple Double de sportwereld, merken en studenten van gratis webinars.
Deze Opel Corsa laat de straten rood, wit en zwart kleuren

Deze Opel Corsa laat de straten rood, wit en zwart kleuren

De auto die je rijdt zegt iets over wie je bent. En de liefde voor Feyenoord, hoe groots of subtiel ook, die wil je uiten.
Thuis quizzen met PSV

Thuis quizzen met PSV

De PSV Pubquiz van energiedirect.nl krijgt een vervolg. PSV-fans kunnen in aangepaste vorm de komende zes weken vanuit huis tegen elkaar strijden in de PSV HOMEQUIZ.
Romário kanshebber SAN Accent

Romário kanshebber SAN Accent

Na het winnen van een SponsorRing en een nominatie voor een European Sponsor Award maakt energiedirect.nl opnieuw kans op een reclameprijs. Ditmaal is ‘Koning Carnaval’ genomineerd voor een SAN Accent.
For the love of the world

For the love of the world

Logo’s in de sport zijn heilig. Daar kom je eigenlijk niet aan. En dat geldt dus ook voor ons logo. Toch gaan we in deze tijden overstag voor het groter belang. Omdat we de noodzaak van social distancing en thuisblijven willen onderstrepen. 1,5 Meters. Make it count.
Tarik Yilmaz versterkt team creatie

Tarik Yilmaz versterkt team creatie

Triple Double heeft zich versterkt met designer Tarik Yilmaz. Hij komt over van Happy Cactus, waar hij de afgelopen 8 jaar als vormgever actief was. Voor Tarik eindelijk de kans zijn creatief talent te combineren met zijn liefde voor sport.

Team

Benieuwd naar het team van Triple Double?