Updates

News in words and pictures.

Triple Double werkt voor een brede selectie van topmerken. En daar zijn we best trots op. Samen zetten we grote stappen met volop resultaat. Elke dag opnieuw. Daarom hieronder ons meest recente werk. Mooi werk, aldus onszelf...

Fresh face alert

Fresh face alert

We hebben ons team versterkt met vijf nieuwe krachten. Welkom Rodger, Menno, Billy, Mick en Rochelle!
"Dan moet je goed sturen!"

"Dan moet je goed sturen!"

Kinderen spreken altijd de waarheid. En juist daarom zijn zij de perfecte kandidaten tijdens een persconferentie de renners van Team Jumbo-Visma aan de tand te voelen.
Er is maar één bal, en die moet je dus hebben

Er is maar één bal, en die moet je dus hebben

Een legendarische uitspraak van Johan Cruyff. Met dit gedachtegoed heeft de Keuken Kampioen Divisie, samen met de Johan Cruyff Foundation en Derbystar, de nieuwe bal voor het seizoen 2021-2022 gelanceerd.
Triple Double gaat nieuw tijdperk in

Triple Double gaat nieuw tijdperk in

Sportmarketingbureau Triple Double wordt volledig onderdeel van Golazo Nederland. Het sportbedrijf is sinds 2017 voor 50% aandeelhouder van Triple Double en breidt haar belang nu uit naar 100%. Oprichter Bob van Oosterhout en zijn compagnons Michel van Grunsven en Norberth Korsmit blijven betrokken bij het bedrijf.
#FEELTHEELECTRICITY

#FEELTHEELECTRICITY

Eindhoven. De stad van Philips. De stad waar energie al 100 jaar een hoofdrol vervult. En waar de toekomst elke dag opnieuw wordt uitgevonden.
Tour de Wereldrecord

Tour de Wereldrecord

Het was een primeur in de wielerwereld: Team Jumbo-Visma verscheen als eerste wielerploeg ooit met een gekleurde voorband aan de start van de Tour de France. Dit bijzondere partnership vroeg om een bijzondere activatie.
Fan van fietsen

Fan van fietsen

Fietsen is leuk, makkelijk, gezond én een uitstekende manier om de wereld te ontdekken. Van jong tot oud, fietsen is er voor iedereen, net als HEMA. Daarom is HEMA fan van fietsen.
Kampioenen slapen op M line

Kampioenen slapen op M line

Veel Nederlanders leveren deze sportzomer een topprestatie; of je voor het geel gaat in de Tour de France, voor goud in Tokyo of in het oranje Nederland aanmoedigt. Voor M line is iedereen een kampioen.
Inspired by the 90's

Inspired by the 90's

De jaren 90. De opkomst van Zenden, Ronaldo, Nilis en Cocu. Maar ook van vele technologische uitvindingen als het internet, de mobiele telefoon, de GameBoy en de DVD.
Plaza Padel

Plaza Padel

Snelheid. Plezier. Spektakel. De snelstgroeiende sport van Nederland. En dat voor iedereen. Padel is aan. Daarom stappen we samen met Deux Agency in padel.
Match van je leven

Match van je leven

Voor iemand met een ernstige bloedziekte, zoals leukemie, kunnen de stamcellen van een donor een allerlaatste redmiddel zijn. Maar de kans op een match is heel klein. En het tekort aan jonge, mannelijke stamceldonoren (18-35 jaar) is erg groot.
Be every moment ready

Be every moment ready

Vrouwen en hun benen. Dat is een gevoelig onderwerp. Dus zeker ook voor alle voetbalsters. De generatie van nu heeft al vroeg op eigen benen leren staan. Kregen veel te verduren. En staan daarom nu hun ‘mannetje’ in het voetbal.
Sign for an Equal Game

Sign for an Equal Game

Discriminatie, homofobie en seksisme nemen toe in onze samenleving. En is één van de grootste problemen in het voetbal. UEFA zet zich daarom in een positieve impact te maken tijdens UEFA EURO2020 met de campagne 'Sign for an Equal Game'.
Baywatch aan de Rijn

Baywatch aan de Rijn

Als sponsor van een voetbalclub wil je altijd relevant zijn. Dus ook tijdens de zomerstop. Daarom ontwikkelden we de lead-campagne 'Rijnwatch' voor Waterontharder.com, de hoofdsponsor van Vitesse.
Op pad met Fresia

Op pad met Fresia

Traditiegetrouw sluit Keuken Kampioen het voetbalseizoen af met de uitreiking van de Gouden Kampioensschilden. Dit jaar niet tijdens het Kampioensdiner. Maar met een foodtruck vol verrassingen.
Geluk zit in een klein broekje

Geluk zit in een klein broekje

Bijgeloof en sport zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden; voetballers die als eerste hun linkersok aantrekken of hun ring kussen voordat ze het veld op gaan. Dat geldt niet alleen voor voetballers, maar ook voor hun supporters.
BNXT League

BNXT League

België en Nederland doen het gewoon. Zij bundelen de krachten in een nieuwe basketbalcompetitie: BNXT League. Een nieuwe naam. Met een nieuw verhaal. Een competitie waarin de next generation een belangrijke rol speelt.
Beweeg mee, met PSV

Beweeg mee, met PSV

Voetbalkennis testen. Mensen laten bewegen. En dat met één actie. Dat is het PSV Brainport Beweegspel; elk goed antwoord op een PSV-vraag en goed uitgevoerde oefening zorgt voor een stap vooruit in dit unieke voetbalspel.
Mooie zomer verwacht

Mooie zomer verwacht

Na de kersttrui en de xl-handdoek is het PSV Dobberpak het volgende collectors item van energiedirect.nl.
Hanneke Jaanen versterkt management team

Hanneke Jaanen versterkt management team

Per 1 juni versterkt Hanneke Jaanen Triple Double als Client Director Brands.

Team

Benieuwd naar het team van Triple Double?