Updates

Nieuws in woord en beeld

Triple Double werkt voor een brede selectie van topmerken. En daar zijn we best trots op. Samen zetten we grote stappen met volop resultaat. Elke dag opnieuw. Daarom hieronder ons meest recente werk. Mooi werk, aldus onszelf...

Gezocht: Warmlopers

Gezocht: Warmlopers

Mis jij het Philips Stadion ook zo erg? Dan is dit je kans!
Nieuwe M line campagne: iedereen levert topprestaties

Nieuwe M line campagne: iedereen levert topprestaties

Je hoeft niet per se Kjeld Nuis, Dylan Groenewegen of Shanice van de Sanden te heten om topprestaties te leveren. In de nieuwe campagne trekt M line een parallel tussen de dagelijkse bezigheden van topsporters en de ‘gewone’ Nederlander. En wordt duidelijk dat iedereen beter presteert dankzij een optimale nachtrust.
Extra energie voor Missie H2

Extra energie voor Missie H2

Missie H2 is een vereniging van bedrijven met als doel Nederland als waterstofland te positioneren. En de duurzame mogelijkheden van waterstof onder de aandacht te brengen.
Mag ik straks ook weer meedoen?

Mag ik straks ook weer meedoen?

Door de coronacrisis verkeren steeds meer gezinnen in financieel zwaar weer. Hierdoor kunnen zij de contributie of het lesgeld voor sport- en cultuuractiviteiten niet meer betalen. Het Jeugdfonds Sport & Cultuur helpt hen hierbij. Met de campagne ’mag ik straks ook weer meedoen?’ roept men gezinnen op die hulp nodig hebben zich te melden via magikweermeedoen.nl.
Willem II wint het Eredivisie Shirt Festival

Willem II wint het Eredivisie Shirt Festival

Na 674.175 likes en 162.264 stemmen van het publiek was het aan de vakjury - bestaande uit Frank Evenblij, Arno Kantelberg, Victoria Koblenko, Jan Joost van Gangelen en Sjoerd Mossou – de winnaar te bepalen. Zij kozen het shirt van Willem II uit 1958/1959 uit tot het mooiste Eredivisie-shirt ooit.
Zo... voelt thuis

Zo... voelt thuis

Om PSV niet te lang te hoeven missen, heeft Bavaria de wedstrijdbeleving in het Philips Stadion getransformeerd naar een 8D audiofragment. Alsof je op de middenstip van het Philips Stadion staat, hoor je de wind, muziek en fans om je heen. Zo voel je je weer even thuis. Bij ons PSV.
De verjaardag van een legende

De verjaardag van een legende

Samen met World of Cruyff en Johan Cruyff Foundation vieren we de verjaardag van Johan. Een mooi moment om zijn signature nieuw leven in te blazen: de Cruyff-turn.
Dare to activate

Dare to activate

Het gemis van en de hunkering naar sport laat ons juist nu de kracht van sport ervaren. Na het succes van ‘De kracht van merkpositionering’ organiseert Triple Double de tweede webinar; Dare to Activate.
ZLM Tour Wielercafé: het leukste online wielercafé van Nederland

ZLM Tour Wielercafé: het leukste online wielercafé van Nederland

De ZLM Tour gaat helaas niet door, maar met het online ZLM Tour Wielercafé biedt ZLM Verzekeringen liefhebbers van de koers de kans zich toch anderhalf uur lang onder te dompelen in de wereld van het wielrennen.
Eredivisie Shirt Festival: een ode aan het voetbalshirt

Eredivisie Shirt Festival: een ode aan het voetbalshirt

Samen met de Eredivisie, Fox Sports, Santos en het AD lanceren we het Eredivisie Shirt Festival. Een ode aan 64 jaar Nederlandse voetbalhistorie, die start met een online verkiezing, ondersteund door alle Nederlandse profclubs. Een verkiezing van het allermooiste Eredivisie-shirt ooit.
De kracht van merkpositionering

De kracht van merkpositionering

Juist nu tonen we hoe onderscheidend sport is. Daarom voorziet Triple Double de sportwereld, merken en studenten van gratis webinars.
Deze Opel Corsa laat de straten rood, wit en zwart kleuren

Deze Opel Corsa laat de straten rood, wit en zwart kleuren

De auto die je rijdt zegt iets over wie je bent. En de liefde voor Feyenoord, hoe groots of subtiel ook, die wil je uiten.
Thuis quizzen met PSV

Thuis quizzen met PSV

De PSV Pubquiz van energiedirect.nl krijgt een vervolg. PSV-fans kunnen in aangepaste vorm de komende zes weken vanuit huis tegen elkaar strijden in de PSV HOMEQUIZ.
Romário kanshebber SAN Accent

Romário kanshebber SAN Accent

Na het winnen van een SponsorRing en een nominatie voor een European Sponsor Award maakt energiedirect.nl opnieuw kans op een reclameprijs. Ditmaal is ‘Koning Carnaval’ genomineerd voor een SAN Accent.
For the love of the world

For the love of the world

Logo’s in de sport zijn heilig. Daar kom je eigenlijk niet aan. En dat geldt dus ook voor ons logo. Toch gaan we in deze tijden overstag voor het groter belang. Omdat we de noodzaak van social distancing en thuisblijven willen onderstrepen. 1,5 Meters. Make it count.
Tarik Yilmaz versterkt team creatie

Tarik Yilmaz versterkt team creatie

Triple Double heeft zich versterkt met designer Tarik Yilmaz. Hij komt over van Happy Cactus, waar hij de afgelopen 8 jaar als vormgever actief was. Voor Tarik eindelijk de kans zijn creatief talent te combineren met zijn liefde voor sport.
NN trapt hardloopseizoen af in Den Haag

NN trapt hardloopseizoen af in Den Haag

Maar liefst 42.000 lopers vertrokken begin maart traditioneel vanaf de Koningskade richting het Malieveld.
4 talenten kwalificeren zich voor 2020

4 talenten kwalificeren zich voor 2020

2020 staat oranje omcirkeld in de agenda van iedere sportliefhebber. Want we zijn er weer bij. En dat geldt óók voor vier sportmarketingtalenten, die zich via ‘The Qualifiers’ voor een traineeship binnen SX hebben gekwalificeerd.
London calling: Romário 10 points

London calling: Romário 10 points

Donderdagavond was in London de jaarlijkse uitreiking van de ESA Awards. De prestigieuze prijs voor Europese sponsorcases.
Feyenoord-fans verklaren hun Valentijn de liefde

Feyenoord-fans verklaren hun Valentijn de liefde

Opel heeft hart voor Feyenoord, net als 2,7 miljoen andere Nederlanders. In aanloop naar Valentijnsdag trokken we met een romantische setting het centrum van Rotterdam in om Feyenoorders hun liefde aan de club te verklaren.

Team

Benieuwd naar het team van Triple Double?