Updates

News in words and pictures.

Triple Double werkt voor een brede selectie van topmerken. En daar zijn we best trots op. Samen zetten we grote stappen met volop resultaat. Elke dag opnieuw. Daarom hieronder ons meest recente werk. Mooi werk, aldus onszelf...

Shirtsponsor Inspirience IV

Shirtsponsor Inspirience IV

Alweer voor de vierde keer organiseerden we samen met Voetbal International en Nielsen Sports de Shirtsponsor Inspirience; hét kennisevent voor alle shirtsponsors van de Eredivisie.
De kracht van Crowe

De kracht van Crowe

Presteren. Dat vraagt om samenspel. Niet alleen in topsport. Maar zeker ook in het bedrijfsleven. Daarom lanceert Crowe de sportcampagne 'De kracht van Crowe'.
We care for PSV

We care for PSV

Philips en PSV verlengen hun partnership met nog eens 10 jaar; een verbintenis die van zichzelf al heel bijzonder is, wordt zo nog rijker.
TellSell Theo

TellSell Theo

Kalkaanslag. Één van de grootste vijanden in huis. Maar gelukkig heeft Waterontharder.com hiervoor het juiste wapen in zijn assortiment: de AMFA4000.
Ready? Set. Go TeamNL@work!

Ready? Set. Go TeamNL@work!

Elke dag beter worden. Dat is de essentie van topsport. Maar een leven als topsporter is niet voor altijd.
Make life better

Make life better

Een goede nachtrust. Dat is de basis voor alles. Dat geldt niet alleen voor topsporters. Maar voor iedereen.
Brainport Eindhoven & PSV dagen 55.000 medewerkers uit

Brainport Eindhoven & PSV dagen 55.000 medewerkers uit

Hoe vitaal ben jij eigenlijk? Dat is een vraag die we onszelf vaker mogen stellen.
Waterstof op de kaart

Waterstof op de kaart

Waterstof is niet alleen iets van de toekomst. Maar zeker ook van nu. Om dit te onderstrepen, brachten we samen met TDE en de partners van Missie H2 alle waterstofprojecten in kaart.
Ferry Good

Ferry Good

Een sportclub kan veel bereiken met besparen; LED-verlichting, dubbel glas en in de toekomst ... waterstof.
Word Streetwise!

Word Streetwise!

“Het begint op straat. Daar wordt het voetbal ontdekt en ontstaat de liefde voor het spel. Op straat word je ‘streetwise’. Wat niet alleen in het voetbal, maar ook daarbuiten een voordeel is.”
Zo... Wat een doek

Zo... Wat een doek

De Supportersvereniging PSV bestaat 100 jaar. Om dit te vieren, heeft Bavaria een middenstipdoek ontworpen waarin deze eeuwige trouw centraal staat.
Ontbijt en sport als een winnaar

Ontbijt en sport als een winnaar

Ding dong! Daar staan plotseling Rico, Roy en Yara voor de deur. Het overkwam de winnaars van de sportactie.
Alles voor de gele droom

Alles voor de gele droom

Twee weken in de gele trui, drie etappezeges en een tweede en zevende plek in het eindklassement. Topprestaties komen niet vanzelf.
Proeven met Verhoeven

Proeven met Verhoeven

Het sportseizoen is gelukkig weer begonnen. Zeker nadat verenigingen door Corona hun deuren lang hebben moeten sluiten. Maakt dat deze periode het ideale moment is sport te (her)ontdekken.
A new breed III

A new breed III

Triple Double en SPECO werken al jaren samen. BURO SPECO is hier een goed voorbeeld van; het enige sportmarketingbureau dat wordt gerund door studenten.
Proef de sport

Proef de sport

Zeg nou zelf: sporten is het leukste wat er is. En juist dat heeft Nederland de afgelopen periode veel minder gedaan.
Drive, ambitie en waterstof

Drive, ambitie en waterstof

Een rondje Groningen zonder CO2 uit te stoten. Dat deden Missie H2-ambassadeur Marit Bouwmeester en Ulco Vermeulen van Gasunie. De kracht van water en de nieuwste waterstofauto van Toyota leverde voldoende gespreksstof op.
Sterk met Team Jumbo-Visma

Sterk met Team Jumbo-Visma

Campina is met ingang van het nieuwe schaatsseizoen sponsor van Team Jumbo-Visma. Een logische combinatie van een oer-Hollandse sport en een oer-Hollands merk. Het is dan ook geen toeval dat veel succesvolle Nederlandse schaatsers, zoals Patrick Roest, zijn opgegroeid op de boerderij.
Uit eigen keuken: Tulp Hoofdklasse Heren

Uit eigen keuken: Tulp Hoofdklasse Heren

Tulp Keukens is de komende drie jaren de nieuwe naamgevende sponsor van de Hockey Hoofdklasse Heren. En daar zijn we trots op.
Fan van fietsen

Fan van fietsen

Nederlanders zijn gek van fietsen. Naar werk, school, de boodschappen of de kroeg. Kortom, overal waar de fiets je maar kan brengen. Fietsen is voor iedereen. Net zoals HEMA. Daarom is HEMA 'Fan van fietsen’.

Team

Benieuwd naar het team van Triple Double?