Updates

Nieuws in woord en beeld

Triple Double werkt voor een brede selectie van topmerken. En daar zijn we best trots op. Samen zetten we grote stappen met volop resultaat. Elke dag opnieuw. Daarom hieronder ons meest recente werk. Mooi werk, aldus onszelf...

Formule-E in Eindhoven? Allicht.

Formule-E in Eindhoven? Allicht.

Onlangs werd bekend dat Eindhoven de Formule-E - de raceklasse voor elektrische sportwagens - naar Nederland wil halen. En bij voorkeur een avondrace in de Lichtstad wil organiseren. Een unieke kans voor de Brainportregio.
Net als Hertog.

Net als Hertog.

Armen wijd. Borst vooruit. Kop omhoog. Elke keer als Hertog door het Gelredome vliegt, gaat het beginnen. En om dit te onderstrepen, maakte Waterontharder.com vandaag haar nieuwe hoofdsponsorschap van Vitesse wel op een heel bijzondere manier bekend.
#MADEINEINDHOVEN

#MADEINEINDHOVEN

Eindhoven. Onze stad. Stad van dromers, denkers, durvers en doeners. Gemaakt door de makers van de stad. Met Anton en Frits Philips als grondleggers van het fundament van vandaag. Van de techniek, de machines, het licht en natuurlijk PSV. Van de vele kansen en prachtige mogelijkheden. Met ongekende hoogtepunten als resultaat.
energiedirect.nl en PSV langer verbonden

energiedirect.nl en PSV langer verbonden

Energiedirect.nl en PSV hebben hun overeenkomst tot 2022 verlengd. En betekent dat Energiedirect.nl ook volgend jaar het shirt van PSV siert. Natuurlijk is dit geweldig nieuws in deze periode. Maar ook een bevestiging van het succes van deze samenwerking, die reeds in 2016 is gestart.
PSV-helden verrassen ouderen in Eindhovense verpleeghuizen

PSV-helden verrassen ouderen in Eindhovense verpleeghuizen

COVID-19 raakt onze ouderen extra hard. Omdat ze vaak in isolement en in bescherming worden genomen door hun omgeving. Een goede reden voor Philips en PSV hen in deze periode een hart onder de riem te steken.
How to make sports count

How to make sports count

Onze belofte: make sports count. Waarom? Sport maakt niet alleen gezond, inspireert en verbindt. Maar is ook een sympathiek en krachtig middel om je businessdoelstellingen versneld te bereiken. Kortom, sport is van onschatbare waarde. Maar hoe maken we deze waarde inzichtelijk?
Gezocht: Warmlopers

Gezocht: Warmlopers

Mis jij het Philips Stadion ook zo erg? Dan is dit je kans!
Met klassiekers naar De Kuip

Met klassiekers naar De Kuip

Samen met een Kameraad in de Opel van Hans, Peter, Regi of Ryan stappen. Om vervolgens samen naar De Kuip te rijden. Dat was het idee van de campagne ‘Met klassiekers naar De Klassieker’. Helaas gooide COVID-19 roet in het eten.
Nieuwe M line campagne: iedereen levert topprestaties

Nieuwe M line campagne: iedereen levert topprestaties

Je hoeft niet per se Kjeld Nuis, Dylan Groenewegen of Shanice van de Sanden te heten om topprestaties te leveren. In de nieuwe campagne trekt M line een parallel tussen de dagelijkse bezigheden van topsporters en de ‘gewone’ Nederlander. En wordt duidelijk dat iedereen beter presteert dankzij een optimale nachtrust.
Extra energie voor Missie H2

Extra energie voor Missie H2

Missie H2 is een vereniging van bedrijven met als doel Nederland als waterstofland te positioneren. En de duurzame mogelijkheden van waterstof onder de aandacht te brengen.
Mag ik straks ook weer meedoen?

Mag ik straks ook weer meedoen?

Door de coronacrisis verkeren steeds meer gezinnen in financieel zwaar weer. Hierdoor kunnen zij de contributie of het lesgeld voor sport- en cultuuractiviteiten niet meer betalen. Het Jeugdfonds Sport & Cultuur helpt hen hierbij. Met de campagne ’mag ik straks ook weer meedoen?’ roept men gezinnen op die hulp nodig hebben zich te melden via magikweermeedoen.nl.
Willem II wint het Eredivisie Shirt Festival

Willem II wint het Eredivisie Shirt Festival

Na 674.175 likes en 162.264 stemmen van het publiek was het aan de vakjury - bestaande uit Frank Evenblij, Arno Kantelberg, Victoria Koblenko, Jan Joost van Gangelen en Sjoerd Mossou – de winnaar te bepalen. Zij kozen het shirt van Willem II uit 1958/1959 uit tot het mooiste Eredivisie-shirt ooit.
Zo... voelt thuis

Zo... voelt thuis

Om PSV niet te lang te hoeven missen, heeft Bavaria de wedstrijdbeleving in het Philips Stadion getransformeerd naar een 8D audiofragment. Alsof je op de middenstip van het Philips Stadion staat, hoor je de wind, muziek en fans om je heen. Zo voel je je weer even thuis. Bij ons PSV.
De verjaardag van een legende

De verjaardag van een legende

Samen met World of Cruyff en Johan Cruyff Foundation vieren we de verjaardag van Johan. Een mooi moment om zijn signature nieuw leven in te blazen: de Cruyff-turn.
Dare to activate

Dare to activate

Het gemis van en de hunkering naar sport laat ons juist nu de kracht van sport ervaren. Na het succes van ‘De kracht van merkpositionering’ organiseert Triple Double de tweede webinar; Dare to Activate.
ZLM Tour Wielercafé: het leukste online wielercafé van Nederland

ZLM Tour Wielercafé: het leukste online wielercafé van Nederland

De ZLM Tour gaat helaas niet door, maar met het online ZLM Tour Wielercafé biedt ZLM Verzekeringen liefhebbers van de koers de kans zich toch anderhalf uur lang onder te dompelen in de wereld van het wielrennen.
Eredivisie Shirt Festival: een ode aan het voetbalshirt

Eredivisie Shirt Festival: een ode aan het voetbalshirt

Samen met de Eredivisie, Fox Sports, Santos en het AD lanceren we het Eredivisie Shirt Festival. Een ode aan 64 jaar Nederlandse voetbalhistorie, die start met een online verkiezing, ondersteund door alle Nederlandse profclubs. Een verkiezing van het allermooiste Eredivisie-shirt ooit.
De kracht van merkpositionering

De kracht van merkpositionering

Juist nu tonen we hoe onderscheidend sport is. Daarom voorziet Triple Double de sportwereld, merken en studenten van gratis webinars.
Deze Opel Corsa laat de straten rood, wit en zwart kleuren

Deze Opel Corsa laat de straten rood, wit en zwart kleuren

De auto die je rijdt zegt iets over wie je bent. En de liefde voor Feyenoord, hoe groots of subtiel ook, die wil je uiten.
Thuis quizzen met PSV

Thuis quizzen met PSV

De PSV Pubquiz van energiedirect.nl krijgt een vervolg. PSV-fans kunnen in aangepaste vorm de komende zes weken vanuit huis tegen elkaar strijden in de PSV HOMEQUIZ.

Team

Benieuwd naar het team van Triple Double?