Vorige item Volgende item

Jim Cox

sportmarketeer

Van jongs af aan wist Jim al dat zijn ambitie over de grenzen lag. Zo heeft hij een half jaar in Azië gewoond om zich meer te verdiepen in internationale (sport)marketing. De ambitie, kennis en commitment die hij laat zien om zijn internationale functie in goede banen te leiden, heeft ons de doorslag gegeven om hem aan ons team toe te voegen. De match tussen de internationale ontwikkelingen en ambities van Jim en Triple Double, zorgen ervoor dat dit ook hetgeen is waar hij zich op gaat focussen.

Favoriete sportmoment Jim

Leicester City, the champion of hope. Het kampioenschap van Leicester City is een sportsprookje dat zo zeldzaam is, dat bookmakers aan het begin van de competitie 5000:1 gaven voor een gok op het kampioenschap van dit team. Ter vergelijking: de kans dat Bono de nieuwe paus zou worden was 1000:1. Hoe een gedoodverfde degradatiekandidaat uitgroeide tot de grote plaag van de miljoenenploegen uit de Premier League. Het kampioenschap van Leicester City is wat mij betreft niet alleen een van de mooiste sportmomenten van dat jaar, maar zelfs een van de mooiste sportmomenten van deze eeuw.