Vorige item Volgende item

Francien Regelink

digital creative

Francien liep zichzelf jarenlang de wereld over en deed daarover verslag op Nederland’s eerste sportblog Girls Love 2 Run, waarmee ze ook een groot social media bereik opbouwde. Inmiddels heeft de Utrechtse influencer haar hardloopschoenen bij ons digitale label TDE geparkeerd. Eerder was ze als community manager verantwoordelijk voor Nike Running & Nike Women in opdracht van AKQA / Nike.
 
Je kunt Francien midden in de nacht wakker maken voor McDonald’s, marathons en marketing opdrachten. Bij Triple Double en TDE heeft ze de rol van digitaal creatief, ze bedenkt spraakmakende concepten voor onze klanten. Met haar achtergrond als nieuwsmaker en een groot netwerk past die rol haar perfect. Francien is onder andere bedenker van het woord #zweetdate, een term die centraal stond in een campagne met Girls Love 2 Run voor Ikea. Naast Ikea mocht Francien merken als Bijenkorf, Clinique en Adidas tot haar klantenkring rekenen.

Favoriete sportmoment Francien

Toen Dafne Schippers op weg was naar haar wereldtitel op de 200 meter, schreeuwde Gregory Sedoc – vanuit de studio - haar naar die gouden plak toe. Dat vond ik zo mooi om te zien. Als fervent hardloopster was ik geraakt door zijn reactie en haar prestatie.