Vorige item Volgende item

Philip Scholts

sportmarketeer

Een passie voor sport en marketing; dat is wat Philip kenmerkt. Gek van voetbal en Formule 1, kan hij een echte sportfanaat worden genoemd. Philip studeerde Commerciële Economie en rondde vervolgens aan de Tilburg University zijn master Marketing Management succesvol af. Met relevante stages bij BMW Group en Philips deed hij waardevolle ervaring op die hem bij Triple Double goed van pas zal komen. Op de zomerse ‘transferdeadline-day’ van augustus 2016 werd de samenwerking beklonken en kon hij zich officieel sportmarketeer noemen.

Favoriete sportmoment Philip

Als PSV-supporter zal mij altijd het kampioenschap van 2006/2007 bijblijven. Het kampioenschap dat op dat één doelpunt werd beslist. Ik weet nog dat ik die middag in het stadion zat en ongelofelijk onder de indruk was van iedereen op de tribune die via de radio of telefonisch op de hoogte wilde blijven van de overige tussenstanden. In mei 2016 zag ik PSV opnieuw op de slotdag kampioen worden en dacht ik met weemoed terug aan die zonnige middag in 2007. Het is prachtig om te zien welke ontwikkeling niet alleen de sport, maar vooral de marketing en de media in die tijd hebben doorgemaakt. Hoe kijken we straks, vanuit marketingperspectief, terug op het kampioenschap van 2016?