Michiel van Looijengoed Vorige item Volgende item
Shirt nummer 46

Michiel van Looijengoed

head of development

Na het afronden van zijn studie Marketing Management aan de Tilburg University en een wereldreis, leerde Michiel de oneindige mogelijkheden van de online (marketing)wereld kennen bij TUI. Als specialist in het opbouwen en gebruiken van klant/fanprofielen, kan hij dit nu combineren met zijn sportpassie en klanten van Triple Double verder helpen met het relevanter communiceren met hun doelgroep. Doordat we bij Triple Double weten dat specialisten wedstrijden kunnen beslissen, zijn wij erg blij met de toevoeging van Michiel aan ons digital team (TDE).

Favoriete sportmoment Michiel

15 augustus 1995. De dag van het afscheid van de beste spits die wij ooit in Nederland hebben gehad. Als jongetje van 10 (en spits met een profvoetbaldroom), een flinke klap in mijn gezicht. Mijn held zou nooit meer schitteren. Nog steeds krijg ik kippenvel wanneer ik kijk naar het afscheid van Marco van Basten in San Siro. De kracht en onaantastbaarheid waarmee hij zijn ereronde loopt, de tranen van Fabio Capello en het rouwende publiek. Voor mij één van de meest pure momenten in de sport!