Marc Schuurman Vorige item Volgende item
Shirt nummer 16

Marc Schuurman

manager social media

Marc Schuurman studeerde Commerciele Economie aan de Hogeschool Utrecht en was naast zijn studie volop actief in diverse marketing gerelateerde functies, bij onder meer FC Utrecht en SoccerID. Met zijn frisse blik is hij erg gefocust op alle ontwikkelingen in de dynamische online wereld.

Als social media manager binnen het label TDE is Marc in staat om social campagnes van A tot Z aan te pakken. Content bedenken, creëren en plaatsen op diverse kanalen, maar ook het inrichten van advertising campagnes, het monitoren en het 'in the moment' inhaken vallen binnen zijn takenpakket.

Favoriete sportmoment Marc

De ultieme revanche na de buitenspelgoal van Wamberto in de bekerfinale van 2002. De bekerfinale van 2003 was voor FC Utrecht een wedstrijd waarin alles goed ging. De absolute hoogtepunten waren voor mij de doelpunten van Jean-Paul de Jong en Dirk Kuyt. De Jong scoorde met een afstandsschot, terwijl dergelijke acties van hem normaal in de tribune terecht kwamen en Dirk Kuyt scoorde in zijn laatste wedstrijd tegen zijn toekomstige werkgever.