Jorik Tilstra Vorige item Volgende item
Shirt nummer 23

Jorik Tilstra

online sportmarketeer

Jorik studeerde als geboren Fries af aan het Instituut voor Sportstudies te Groningen. Altijd is er een scherm binnen handbereik om het laatste nieuws binnen de sportwereld in de gaten te houden. Met een scherpe online focus is hij vastbesloten om de wereld een stukje mooier te maken door middel van digitale sportieve activaties, voor zowel klanten als fans.

Als specialist op het gebied van digitale creatie en conceptontwikkeling, biedt Jorik vanuit het label TDE ondersteuning aan alle klantenteams binnen de disciplines online en social. Dit gaat om het bedenken van effectieve online marketingcampagnes en content strategieën en het vertalen daarvan in rake uitwerkingen. Vanuit klantperspectief brengen we met ons team de fan via digitale sportmarketingconcepten dichterbij het merk en de sport. Oftewel; 'We make sports count!’

Favoriete sportmoment Jorik

‘It giet oan’ waren al vroeg in 1997 de mooiste woorden van het jaar. In Dokkum stond een jochie van 9 vol verwachting uit te kijken naar de 6 helden in aantocht. Die zaterdag onder de molen genaamd ‘Zeldenrust’, werd voor mij het begrip heldendom gedefinieerd en gaf betekenis aan de term volksfeest.