Vorige item Volgende item

BDO

Website: www.bdo.nl Concept: Sponsor van het verhaal achter de cijfers

Uitdaging

Het claimen van een passend domein waar BDO sponsoring en andere activiteiten onder kan plaatsen. 

Concept

Sponsor van het verhaal achter de cijfers.

BDO gelooft dat mensen de basis zijn van succes. ‘Omdat mensen tellen’. Daarom laat BDO het persoonlijke verhaal achter de sport zijn. Want net als iedere sport en sporter net als iedere sport en sporter heeft iedere organisatie en iedere ondernemer een eigen verhaal. Als vertrouwde adviseur luistert BDO naar haar klanten, naar het verhaal achter hun cijfers. Het domein is breed, flexibel en sport overstijgend en dus ook toepasbaar in andere sportdomeinen. Om tot een passende keuze voor een domein te komen worden een aantal criteria getoetst. Het partnership met topgolfer Joost Luiten was hiervan een eerste resultaat.

Middelen & Activaties

  • Het verhaal achter de cijfers van Joost Luiten werd maandelijks verspreid via social media en intern onder alle medewerkers
  • BDO Golfdagen voor klanten en prospects
  • Social media campagnes
  • Advertising rondom het KLM Open

Resultaat

  • BDO Golfdagen als succesvol relatiemarketinginstrument richting honderden prospects
  • Vergroten betrokkenheid bij medewerkers van BDO
  • Vergroten van sponsorbekendheid BDO als sponsor van het verhaal achter de cijfers

Triple Double was voorheen verantwoordelijk voor de activatie van BDO’s partnerships met Ajax en PSV alsmede de Jupiler League. Daarvoor was BDO partner van de KNHB en is het domein ‘arbitrage’ in het tophockey als op lokaal niveau maximaal geëxploiteerd.