Vorige item Volgende item

IGO-POST

Website: www.ceremonialpartner.com Fact: Groei naamsbekendheid IGO-POST

Uitdaging

Op welke wijze kan IGO-POST haar corporate merkbelofte ‘the Experience of Giving’ op passende wijze vertalen naar sport en zo haar merkbekendheid verhogen?

Strategie

Om de merkbelofte van IGO-POST via sport wereldkundig te maken, zijn we op zoek gegaan naar een doorvertaling van de experience of giving in de sport. Een domein dat daar naadloos bij aansluit, is het domein van de prijsceremonies; the experience of prize giving.

Concept

Voor IGO-POST hebben we het concept ' Ceremonial Partner' ontwikkeld, waarbij IGO-POST bij diverse sportevenementen in Nederland de partner van de prijsceremonie werd. IGO-POST faciliteert daarmee prijsceremonies voor sportend Nederland en tilt daarmee huldigingen van diverse (top)sportevenementen naar een veel hoger niveau. Als Ceremonial Partner wil IGO-POST winnende sporters de huldiging geven die ze verdienen en ook de sport ‘The Experience of Giving’ laten ervaren.

Middelen & Activaties

De volgende middelen en activaties zijn ingezet voor het concept Ceremonial Partner:

  • Faciliteren van sportceremonies voor top- en breedtesport
  • Sponsor van het het Telesport medailleklassement (offline en online)
  • Prerolls en in program branding Telesport Journaal
  • Social media campagne
  • Fotomarketing activities 
  • Exposeer rondom Nederlandse finales en huldigingen

Resultaat

De inspanning rondom Ceremonial Partner hebben geleid tot een groei van de spontane naamsbekendheid van IGO-POST. Ook hebben de middelen en activaties geleid tot een groei van de spontane naamsbekendheid van IGO-POST als Ceremonial Partner.