Vorige item Volgende item

PSV

Website: www.psv.nl Fact: 1.100 deelnemers eerste seizoen PSV voetbalschool

Uitdaging

Als eerste club van Nederland stelde PSV in 2008 een bureau aan dat zich volledig bekommert om vernieuwende co-marketing concepten en de creatieve activatie van bestaande én potentiële sponsors. Triple Double ontwikkelt diverse creatieve concepten om zowel PSV als haar partners te laten scoren. Daarbij voorzien we de club structureel van kennis en expertise op het gebied van marketing (online/offline), communicatie, commercie en activatie/events.

Concept | PSV voetbalschool

Door de jaren heen ontwikkelde Triple Double meerdere concepten voor PSV. Een voorbeeld daarvan is de PSV voetbalschool. Kinderen in de leeftijd van 7 t/m 15 jaar ervaren hoe het is om op De Herdgang te trainen volgens de trainingsmethoden van PSV. Zowel ontwikkeling eigen huisstijl/uitstraling, communicatie als organisatie werd opgezet door onze interne specialisten. In het eerste jaar kende de voetbalschool 1.100 deelnemers.

Concept | Driessen HRM

Een goed voorbeeld van een geslaagde sponsoractivatie is de ‘Juiste mens, juiste plek’ activatie van Driessen HRM. Door ‘de opstelling’ te claimen verkrijgt Driessen tweewekelijks zeer relevante exposure, vlak voorafgaand aan de wedstrijd. Met megavlaggen (powered by Driessen) wordt de opstelling van PSV gepresenteerd.

 

Impressies