Vorige item Volgende item

NIVEA Men

Website: www.niveamen.nl Fact: 2.790.016 voetbalfans bereikt via social media kanalen clubs

Uitdaging

Met ingang van het voetbalseizoen 2010/2011 is NIVEA Men official partner van de Eredivisie.

NIVEA Men weet wat mannen willen. Triple Double is actief betrokken bij dit partnership en zorgt er samen met de Eredivisieclubs en NIVEA Men voor dat consumenten kunnen ‘Leven als een Prof’. Zo zijn er talloze clinics, masterclasses en voetbalgerelateerde ontbijtsessies georganiseerd bij BVO's voor gelukkige prijswinnaars via het platform www.levenalseenprof.nl.

Strategie

NIVEA Men gebruikt de tegenprestaties van het partnership met de Eredivisie om de jongensdroom van een amateurteam uit te laten komen.

Concept

Leven als een prof

Middelen & Activaties

Clinics, masterclasses en voetbalgerelateerde ontbijtsessies georganiseerd bij BVO's voor gelukkige prijswinnaars.

Resultaat

  • 18 clinics / 270 deelnemers
  • 2.790.016 voetbalfans bereikt via social media kanalen clubs