Vorige item Volgende item

INTERSPORT

Achtergrond

INTERSPORT opereert in een dynamische en concurrerende markt. Ondanks de huidige groei van INTERSPORT is een sterk en onderscheidend merk wenselijk om de groei in de toekomst te blijven faciliteren. Uit onderzoek blijkt dat er ruimte is voor de versterking van het INTERSPORT merk. Met name op enkele merkwaarden die dichtbij de passie voor sport liggen wil INTERSPORT het merk versterken. 

Uitdaging

Ontwikkel een through-the–line merkcampagne voor INTERSPORT.

Aanpak

In de nieuwe campagne wordt op een eigentijdse en bijzondere wijze, de sport letterlijk aan het woord gelaten. Door de ogen van de sport, beleven wij de momenten van echte sporters die allen op hun eigen manier met sport bezig. Door de sport te laten spreken stelt het merk de essentie en kracht van sport centraal; sport en de bijbehorende emotie is universeel, voor iedereen. De campagne is over het gehele jaar te zien en horen op televisie, radio, abri en online media.  

 

Resultaat

Volgt.