KLM stapt groots in running

15 maart 2019

KLM is de komende drie jaar titelsponsor van de Urban Trail Series. Met dit nieuwe partnership breidt KLM haar activiteiten in running uit, omdat de luchtvaartmaatschappij ook verbonden blijft aan de TCS Amsterdam Marathon, Dam tot Damloop en KLM Curaçao Marathon. Triple Double hielp KLM bij de ontwikkeling van een overkoepelende running strategie en de totstandkoming van het partnership met de Urban Trail Series.

KLM Urban Trail Series
De KLM Urban Trail Series is een hardloopconcept met dertien runs per jaar door verschillende steden in Nederland. Tijdens Urban Trails ontdekken deelnemers een stad en haar verborgen bezienswaardigheden op een sportieve en unieke wijze. Het parcours gaat over pleinen en bruggen, door kerken en theaters en langs tal van andere unieke locaties. Niet de snelheid, maar de beleving staat voorop.

KLM gelooft dat hardlopen de beste manier is om de wereld te ontdekken. Met het vliegtuig kom je ver, maar rennen brengt je verder. Naar plaatsen die met het vliegtuig onbereikbaar zijn. Met een paar hardloopschoenen in je koffer zijn de mogelijkheden onbegrensd. Daarom werd een strategie ontwikkeld waarbij hardlopen de beste manier is om de wereld te ontdekken. KLM erkent de kracht van sport. Het biedt de mogelijkheid mensen te ontmoeten en lokale culturen en gewoontes te leren kennen. Al rennend verken je het land tot in kleinste detail. De hardloopactiviteiten zijn tevens toegankelijk voor medewerkers, omdat KLM de vitaliteit van zijn personeel hoog in het vaandel heeft staan.

Op een sportieve manier de wereld ontdekken
Harm Kreulen, Directeur KLM Nederland: ‘Met het sponsoren van de Urban Trail Series zet KLM een belangrijke stap op het gebied van hardlopen. Running is erg populair onder onze klanten en de Urban Trail Series sluiten naadloos aan op wat wij willen uitdragen; namelijk samen op een sportieve manier de wereld ontdekken.’