Sterkhouders verbinden toekomst aan Triple Double

10 september 2018

Triple Double heeft met drie van haar sterkhouders overeenstemming bereikt over een langdurige samenwerking. Patrick ter Haar, Mathijs Nijkamp en Gershom Mulder verbinden zich op ondernemende wijze aan het snelgroeiende sportmarketingbureau uit Eindhoven.

Het was ‘signing day’ in Eindhoven vandaag. Drie sportmarketeers hebben hun toekomst voor de komende jaren verbonden aan Triple Double. Patrick ter Haar, Mathijs Nijkamp en Gershom Mulder – toevallig allen afkomstig uit Twente – zijn respectievelijk zeven, zes en vijf jaar in dienst. In die periode hebben ze zich ontwikkeld tot allround sportmarketeers met ieder een eigen focusgebied.

Kinderen van de club
Bob van Oosterhout, oprichter en directeur van Triple Double: “We zijn blij dat we drie ‘kinderen van de club’ op een fantastische manier voor de toekomst hebben kunnen vastleggen. Het tekent de gezamenlijke ambities en geeft onze organisatie de stabiliteit die we nodig hebben in de groeispurt die we meemaken. Met de brede kennis en ervaring met sport-campagnes en -partnerships zijn Patrick, Mathijs en Gershom van grote waarde voor de verdere groei van Triple Double en de merken waarvoor we werken.”

Patrick ter Haar, die in 2011 zijn debuut maakte in het Triple Double team, licht toe: “We hebben een spectaculaire ontwikkeling meegemaakt de afgelopen jaren, zowel als team, maar alle drie ook als individu. Daarbij hebben we altijd ons eigen pad bewandeld en dat blijven we de komende jaren doen. Erg mooi dat we nu samen – als jeugdvrienden – deze vervolgstap mogen zetten”.

Duidelijk plan
Michel van Grunsven, partner Triple Double: “We hebben een duidelijk plan met deze mannen. Patrick zal zich primair gaan ontfermen over de verdere ontwikkeling van onze creatieve hub, om daarmee onze full-service activiteiten op gebied van creatie en productie uit te bouwen. Mathijs op zijn beurt pakt al jaren een geweldige rol in de ontwikkeling van ons team, waaronder werving en selectie van nieuwe mensen, en hij stuurt mee op de ontwikkeling en optimalisatie van onze business. Gershom zien we steeds vaker over de grens acteren, omdat hij (samen met Guido Klomp) onze internationale kopman is. Broodnodig, gezien de versnelde stappen die we in het buitenland zetten.”