Deliveroo en Triple Double laten studenten ‘de leukste bijbaan van Nederland en België’ beleven

11 juli 2018

Maaltijdbezorger Deliveroo en sportmarketingbureau Triple Double gaan deze zomer aan de slag om Nederlandse en Belgische studenten enthousiast te maken over het bezorgen voor Deliveroo. Tijdens (sport)events is Deliveroo aanwezig om studenten een testrit te laten maken. “Juist op evenementen kun je goed in contact komen met studenten. Wij vinden dat we de leukste bijbaan van Nederland en België bieden, en dat laten we graag aan ze zien”, zegt Eline van Hameren, Rider Marketeer bij Deliveroo.

Deliveroo is het snelst groeiende bedrijf van Europa en bezorgt het eten van jouw favoriete restaurants in 14 steden in Nederland en 12 steden in België. Omdat het bedrijf zo snel groeit en bij nog veel meer klanten in Nederland wil bezorgen, is Deliveroo op zoek naar nieuwe ‘riders’. Triple Double bedacht hiervoor ‘Cycle for Charity’, waarbij studenten kunnen proeven van het werken met Deliveroo en er meteen wordt gedacht aan verkeersveiligheid van fietsers en wandelaars. Van Hameren: “De beste manier om te zien hoe leuk iets is, is om het zelf te ervaren. Studenten kunnen met Cycle for Charity zelf op de fiets stappen en zien hoe het is om een actieve, goedbetaalde en flexibele bijbaan te hebben. En ze doen meteen iets voor het goede doel”.

Cycle for Charity

Met Cycle for Charity is Deliveroo in de maanden augustus en september met een opvallende fietstruck aanwezig bij de introductieweken van Hogescholen en Universiteiten in Nederland en België. In deze truck maken studenten al fietsend kennis met het bezorgen voor Deliveroo. Voor iedere gefietste kilometer geeft Deliveroo een geldbedrag aan een goed doel. Met dit geldbedrag worden projecten gesteund die de verkeersveiligheid van fietsers en voetgangers vergroten.

Geslaagde pilotfase

Pieter Kuijpers, lid van het management team bij Triple Double, is trots om voor Deliveroo aan de slag te gaan: “Deliveroo is een enorm dynamisch bedrijf en groeit ontzettend hard in Nederland en België. Met onze creativiteit en kennis van eventactivaties zijn wij vol enthousiasme aan de slag gegaan om Deliveroo te helpen bij het continueren van hun groei. Zo hebben we in mei en juni een pilot gedraaid rondom de Economika Kiesweek in Leuven en de Singelswim in Utrecht en kijken we uit naar de aankomende events”.