Unibet zoekt de “Tsaar van het café”

29 mei 2018

De voetbalgekte in Rusland barst bijna los en ook België begint zich op te warmen voor het WK. Unibet maakt het nog wat spannender en geeft drie fantastische prijzen weg, namelijk een geweldige kijkervaring tijdens één van de drie groepswedstrijden van de Duivels. Die prijs komt enkel de “Tsaar van ’t café” toe!

Voetbal kijken zoals nooit tevoren

Opgehaald worden door een limousine, €250 aan consumpties én een persoonlijke hostesse tijdens de wedstrijd. Dat wordt allemaal voor de Tsaar en zijn vrienden geregeld. Daarnaast profiteert de kroeg ook mee want voor de wedstrijd van de Rode Duivels worden er maar liefst 3 grote tv-schermen met het beste geluid geplaatst in de favoriete kroeg van de winnaar. Als klap op de vuurpijl wordt er een rondje van de zaak gegeven bij iedere goal van de Belgen.

“Door middel van een stemmechanisme kun je uitgeroepen worden tot “Tsaar van ’t café” en ontvang je allerlei extra’s voor jezelf, je vrienden en je favoriete café. Op deze manier werken we mee aan de ideale kijkbeleving en laten we zien dat we midden in het Belgische voetbal staan” aldus Timothy Mastelinck, Sponsorshipmanager bij Unibet.

“Tsaar van ’t café” is een concept van Triple Double in samenwerking met Unibet. Met deze campagne laat Unibet zien dat ze begrijpen waar het tijdens een WK bij de fans om gaat, namelijk een kijkervaring om nooit te vergeten. Daarnaast zijn we trots dat we samen met een grote partner van het Belgische voetbal actief kunnen zijn rondom het WK” aldus Pieter Kuijpers, Sportmarketeer bij Triple Double.