Nieuwe merkcampagne voor Herbalife: My Life, Herbalife

2 juni 2017

Deze maand lanceerde Herbalife haar nieuwe merkcampagne ‘My life. Herbalife.’. Deze campagne moet bijdragen aan de transformatie van het merk. Herbalife is al tijden niet meer het afslankproduct van weleer. Echter, daar krijgt het de massa - zo wijst onderzoek uit - maar moeizaam van overtuigd. Reden voor om samen met Triple Double een merkcampagne te ontwikkelen die de voor Herbalife belangrijke millenial doelgroep moet overtuigen voor Herbalife (of op z’n minst een gezonde leefstijl) te kiezen.

‘My life. Herbalife’ laat onder aanvoering van een merkvideo zien wat Herbalife is: meer dan een product. Herbalife is een mindset en een overtuiging die nodig is om een healthy active lifestyle na te streven. Yvo Heitling, Manager Marketing Herbalife: “Met Herbalife ben je onderdeel van een uitzonderlijke community, waarbij mensen elkaar motiveren en inspireren. Het begint bij jezelf, en enkel jij bepaalt wat belangrijk voor je is. Het gaat er niet om dat je de beste bent, maar wel de beste versie van jezelf wordt. Met ‘My Life, Herbalife’ hopen we velen te inspireren en te motiveren om ook deze weg in te slaan en het heft in eigen handen te nemen.”

 

Patrick ter Haar, Sportmarketeer Triple Double: “We zijn blij dat we samen met Herbalife deze stap hebben kunnen zetten. Het merk wordt al jaren gevonden door millenials die een gezonde levensstijl nastreven of de businesskans binnen de organisatie zien. We hopen dat deze campagne – die spoedig zal worden doorvertaald in een spin-off campagne – een katalysatorfunctie gaat vervullen binnen dat proces.”