Hartstichting en Triple Double winnen zilveren Effie 2016 voor meest effectieve campagne

1 november 2016

De Nederlandse Hartstichting en Triple Double hebben vanavond in het Concertgebouw in Amsterdam, in de categorie ‘maatschappelijke campagne’, een prestigieuze Effie Award in de wacht gesleept.

Bijzondere waardering
Mariëlla Maandag-de Waal, communicatie-adviseur bij De Hartstichting: “Het is een bijzondere waardering om door de Effie jury bekroond te worden voor de effectiviteit van onze campagne ‘Een bericht’. Maar eigenlijk is deze prijs bestemd voor de inmiddels 141.000 Nederlanders die zich als vrijwilliger hebben aangemeld om in ons land slachtoffers van een hartstilstand te helpen.”

32ste uitreiking
Ook Norberth Korsmit, partner van Triple Double, is verguld met deze wereldwijd toonaangevende award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie en geeft een snelle reactie: “Allereerst is dit een prachtige beloning voor het harde werk en doorzettingsvermogen van de Hartstichting, de tienduizenden burgerhulpverleners en ons bureau. Normaal gesproken, ben ik niet zo bijgelovig. Maar blijkbaar moest het zo zijn dat we deze primeur voor ons bureau op de 32ste uitreiking van de Effie awards ontvangen. Geweldig.”



Later meer…