Sony Mobile lanceert UEFA Champions League campagne

14 september 2016

Officiële sponsor Sony Mobile greep het begin van een seizoen topvoetbal op het allerhoogste niveau aan om een nieuwe campagne te lanceren, in samenwerking met T-Mobile.

In de maand september profiteren consumenten – exclusief bij T-Mobile – van scherpe UEFA Champions League aanbiedingen op Sony Xperia smartphones. De propositie wordt middels een TV commercial, die gisteravond in première ging, groot gecommuniceerd rondom de UEFA Champions League uitzendingen op Veronica. 

Ook maken consumenten, die kiezen voor een Xperia toestel bij T-Mobile, kans op het winnen van de officiële UEFA Champions League Photography Experience. Dit houdt in dat de consument onder andere foto’s mag maken vanaf de officiële fotografie plekken aan de rand van het veld tijdens de warming-up.

Bovendien zorgt Sony Mobile via Twitter Amplify dat Twitteraars videofragmenten van de mooiste momenten binnen een minuut kunnen kijken. Het gaat om clips uit de wedstrijden die live te zien zijn bij Veronica en NUsport. Deze video’s worden op Twitter door Veronica (@veronicatv) getweet en in navolging van Heineken biedt deze ook Sony Mobile deze service nu aan. 

Robin Koster, sportmarketeer bij Triple Double, over de samenwerking: “We zijn trots dat we Sony Mobile ondersteunen bij diverse werkzaamheden met betrekking tot het UEFA Champions League sponsorship. Afgelopen periode hebben we onder andere gewerkt aan het ontwikkelen van de TV commercial. Dat ons werk zodoende een miljoenenpubliek bereikt is een mooie bijkomstigheid.”