Met Copaco & Dell naar de top van de Mont Ventoux

9 maart 2016

Een programma om de relatie met een selectieve groep klanten te verstevigen. Dat was het vertrekpunt voor de Mont Ventoux Challenge die Copaco en Dell samen met hun klanten aangaat. Naast het succesvolle incentive programma ‘Copa Dell Sport’ was het de wens van de ICT-distributeur uit Eindhoven om  een kwalitatief programma te ontwikkelen, waar ze samen met de klant intensief aan deelnemen.

Sport is hiervoor een enorm geschikt middel. Samen op een verantwoorde manier tot het uiterste gaan om een unieke prestatie neer te zetten. Daarnaast is operational excellence ‘key’ om er écht een succes van te maken. 

Maureen Dasselaar, Manager Events bij Triple Double: “Wij willen een ervaring creëren waar deelnemers nog jaren over napraten. Naast het bedenken van een uniek en creatief concept, moet de executie ook naar een next level worden getild. Het ultieme doel is om verwachtingen niet alleen waar te maken, maar te overtreffen. Deze vorm van relatiemarketing maakt het verschil”.

Mont Ventoux Challenge

In SX – het centrum van sport, marketing en media in Eindhoven – is eergisteren het startsein gegeven voor de Mont Ventoux Challenge. De uitdaging bestaat uit drie ‘etappes’. De eerste etappe bracht de enthousiaste deelnemers langs het EnergyLab, waar ze een Total Body Scan & een conditietest ondergingen. Vervolgens ontvingen ze allemaal een professioneel trainingsadvies op basis van de resultaten, zodat ze zich goed kunnen voorbereiden op de tweede etappe. Verder konden de deelnemers alvast hun wielerkleding inpassen, want vanaf de tweede etappe is het hele team voorzien van een compleet ‘Copaco/Dell wielertenue’.

In april testen alle deelnemers hun fysieke status want dan staat de Amstel Gold Race op het programma. Een dag voorafgaand aan de profwedstrijd kunnen de relaties van Copaco en Dell genieten van deze wielerklassieker.

De derde etappe staat volledig in het teken van dé grote uitdaging. Samen vertrekken ze eind mei voor 3 volle dagen naar Frankrijk. De eerste dag wordt er nog getraind om iedereen klaar te stomen, maar op de tweede dag staat de gevreesde berg en het grote einddoel op het programma. Samen met een camerateam – dat het hele proces vastlegt – zien we hoe iedereen toewerkt naar de top van de Mont Ventoux.

Copa Dell Sport 2016

Naast de Mont Ventoux Challenge geven we samen met Copaco en Dell dit jaar een vervolg aan incentive programma ‘Copa Dell Sport’. Tijdens de 5e-editie van het succesvolle programma kunnen klanten van Copaco punten sparen via de componenten ‘sales’ en ‘kennis’, waarmee ze kans maken op geweldige incentives, waaronder diverse sportbelevingen in binnen- of buitenland.