Luuk de Jong schittert in UEFA Champions League campagne van Sony Mobile

5 februari 2016

Sony Mobile en UEFA Champions League lanceren gezamenlijk de #SquadraXperia campagne exclusief bij Vodafone. Wanneer consumenten tussen 1 februari en 31 maart een Xperia Z5 of Z5 Compact kopen bij Vodafone kunnen zij een ticket winnen voor de UEFA Champions League Finale van 2016 in Milaan.

De nieuwe Xperia Z5 gebruiker moet zijn meest enthousiaste selfie uploaden via www.squadraxperia.nl. PSV aanvoerder Luuk de Jong kiest wekelijks een Xperia gebruiker in zijn Squadra Xperia; het elftal dat naar de UEFA Champions League Finale 2016 in Milaan gaat. “Sport verbindt, deze campagne is hier een voorbeeld van. Ik voel me vereerd dat ik samen met deze partijen mijn eigen team van supporters samen mag stellen die volledig verzorgd de UEFA Champions League Finale 2016 in Milaan mogen gaan ervaren,” aldus Luuk de Jong. “Deze campagne gaat 11 dromen waarmaken!”

Cindy van Campen, Marketing Manager Sony Mobile: “Deze buitengewone samenwerking is een gebaar naar onze gebruikers. Sony bundelt graag haar krachten met haar partners. Het tot leven brengen van ons partnership met UEFA Champions League is hier een goed voorbeeld van. Deze unieke actie is voortgekomen uit het feit dat winacties vaak erg onpersoonlijk zijn en lastig tastbaar voor de consument. Wij geven de winnaars letterlijk een gezicht in de campagne. Dit is slechts het begin, de komende drietal jaren zullen nog meer van dit soort ‘Money can’t buy experiences’ naar onze consument brengen.”

Sony Mobile heeft als officiële partner van de UEFA Champions League een wereldwijde driejarige samenwerking met UEFA voor de seizoenen 2015-2018.

Triple Double bedacht de campagne en stelde Luuk de Jong van UEFA Champions League deelnemer PSV aan als ambassadeur van Sony Mobile en #SquadraXperia. Daarnaast verzorgen we de campagnematerialen, waaronder ook de social media content die de komende periode wordt verspreid.