Triple Double partner in de strijd van Jupiler

2 december 2015

Jupiler en Triple Double slaan de handen ineen. Sinds de ingang van het lopende voetbalseizoen begeleidt Triple Double het van oorsprong Belgische biermerk. De samenwerking heeft betrekking op alle sportieve partnerships die de dochter van AB-InBev nationaal en internationaal voert. Na een periode van strategische planvorming worden de eerste resultaten van de samenwerking op dit moment concreet zichtbaar.

Pieter Kuijpers, lid van het Triple Double MT: 'We zijn ‘fier’ op onze samenwerking met Jupiler. Als sportmarketingpartner helpen we hen met het realiseren van hun merk- en communicatiedoelstellingen via sport.'

Erik Soeteman, Marketing Manager Jupiler, is blij met de intensieve samenwerking tussen Jupiler en Triple Double: 'Wij hebben Triple Double uitgedaagd om de mannelijkheid van ons merk en het inzicht ‘men would do anything to get their Jupiler’ te vertalen in een spraakmakende sponsorstrategie en daarbij horende activaties. De eerste activiteiten met Ajax zijn veelbelovend. Tegelijkertijd zit er, vooral ook met het oog op de Jupiler League, nog veel in het vat!'

Jupiler Roadtrip
De voorbije weken ontwikkelde Triple Double de Jupiler Roadtrip. Drie koppels – elk bestaande uit twee Ajax supporters – werden na een selectieronde uitgedaagd te liften naar Schotland. Immers, Ajax supporters would do anything to support Ajax (and get their Jupiler)! Zie hieronder de aftermovie:

Lucky Hour
Eerder dit jaar werden de resultaten van de samenwerking tussen Triple Double en Jupiler al zichtbaar. In het kader van de driejarige contractverlenging tussen Jupiler en Ajax werd een ‘Lucky Hour’ georganiseerd voor Ajax supporters.