Parkmobile maakt van mobiel parkeren gemeengoed in nieuwe campagne

28 oktober 2015

In de nieuwe TV commercial laat Parkmobile zien dat mensen tegenwoordig voor bijna alles hun mobiel gebruiken. Jan van Halst speelt de hoofdrol. Als analist bij FOX Sports staat hij bekend om het gebruik van digitale hulpmiddelen. In de film laat hij zien hoe "mobiel" hij is, tot ergernis van zijn dochter. Echter, net als meer dan de helft van alle automobilisten in Nederland, betaalt Jan zijn parkeergeld nog steeds niet mobiel. Daarom wijst zijn dochter hem er fijntjes op dat het tijd wordt om ook mobiel te gaan parkeren.

De commercials zijn geproduceerd door Triple Double in samenwerking met Czar Jr. en is vanaf vanavond te zien op tv en online. Daarnaast is er ook een doorvertaling gemaakt in de vorm van een drietal radiocommercials en online banners op de website van FOX Sports en de Eredivisieclubs.

Parkmobile is Official Supplier van de Eredivisie en heeft samen met Triple Double gekozen om in haar media en communicatiekeuze volledig in te zetten op de Eredivisie. De commercials zijn te zien rondom live Eredivisie wedstrijden op FOX Sports, de samenvattingen op de publieke omroep en Langs de lijn op Radio 1. Middels deze campagne wil Parkmobile de naamsbekendheid en productbekendheid verhogen onder voetbalfans, die een belangrijke (potentiële) doelgroep zijn voor Parkmobile.

De TV commercial is vanaf vandaag te zien op FOX Sports en later ook op andere kanalen.