Herbalife & Belgisch volk geven Rode Duivels extra pit

9 juni 2014

In de afgelopen weken heeft het Belgische volk aan haar sportieve plicht voldaan. Samen met voedingssponsor Herbalife werden drie ingrediënten gekozen voor een onoverwinnelijke mix die de Rode Duivels mee krijgen naar Brazilië: De Red Devils Shake. Het concept is gebaseerd op producteigenschappen van de Herbalife24-lijn die topsporters perfect ondersteunt in voorbereiding, training en herstel.

Middels een Facebookcampagne werd maar liefst een kwart van de Belgische bevolking bereikt en reageerden duizenden fans op battles tussen ingrediënten als passie en strijd of bravoure en geluk. Deze engagement leidde niet alleen tot een definitief recept, de fanbase op het online platform groeide met 25% naar ruim 17.000.

Met behulp van ambassadeur Bob Peeters en de specialisten van Herbalife zijn de ingrediënten vertaald naar een recept. Voorafgaand aan de wedstrijd België – Luxemberg in Genk werden de eerste exemplaren van de Rode Duivels Nutrition Kit uitgereikt. Van de unieke Nutrition Kits zijn 2.000 stuks gefabriceerd die binnen korte tijd volledig zijn uitverkocht.

Hopelijk geeft de Red Devils Shake het laatste zetje aan de prestaties van onze Zuiderburen en kunnen we lang van ze genieten tijdens de FIFA 2014 World Cup!
 

Bob Peeters bereidt het ‘geheime’ recept en overhandigt het eerste exemplaar aan Vincent Kompany

Triple Double is de vaste sportmarketingpartner van Herbalife Nederland & België. In deze landen worden onder meer de partnerships met Ajax, PSV, de Rode Duivels, KNZB, Jacco Verhaeren en Bob Peeters geactiveerd. De Red Devils Shake Facebook-campagne is volledig in eigen beheer ontwikkeld en uitgevoerd, waaronder concept, design, copy en advertising.