Marlou van Rhijn letterlijk én figuurlijk uitgerust met M Line

10 maart 2014

Marlou van Rhijn wordt het nieuwe boegbeeld van M Line. Zij zal het gezicht worden van de sportieve campagne ‘sleep well, move better’.

“M Line positioneert zich al jaren als hét slaapsysteem voor topsporters en onderstreept dit door wederom een groot kampioene aan zich te binden”, aldus Ton Anbeek CEO Beter Bed Holding N.V. “Kwalitatief gezien gaan wij voor het hoogst haalbare, ditzelfde geldt voor Marlou van Rhijn.”

Paralympisch kampioene Marlou van Rhijn beaamt dat M Line goed bij haar past. “Voor mij als individueel atlete telt iedere honderdste van een seconde, daarom sta ik dagelijks op de atletiekbaan om het onderste uit de kan te halen. Slaap is misschien wel het meest onderschatte aspect van de ideale training. Vandaar dat ik blij ben in M Line mijn vaste trainingsmaatje te hebben gevonden.”

Marlou van Rhijn zal deze zomer in de reclamecampagne van de Udense beddenfabrikant te zien zijn. Als permanent klankbord op het gebied van sport en marketing wist Triple Double door de jaren heen tal van topsporters te koppelen aan M Line. Daarmee wordt het merk daadwerkelijk ‘aanbevolen door topsporters’.