Opel biedt supporters toegang tot spelershome Feyenoord

28 februari 2014

Op zondag 2 maart kunnen supporters, pal voor aanvang van de klassieker tegen Ajax, de spelers extra aanmoedigen via een speciale Twitterwall in het Feyenoord spelershome. Via #gajemee kunnen de supporters hun aanmoedigingen sturen aan de Feyenoord-selectie. 

Met de Twitterwall wil Opel de hechte band tussen Feyenoord en het Legioen een extra impuls geven. Feyenoord is hiermee de eerste club in Nederland die de supporters op deze wijze – vlak voor elke thuiswedstrijd – virtueel toegang verschaft tot de voltallige selectie. Via het platform op www.opel.nl/feyenoord kunnen de supporters zien welke tweets daadwerkelijk zijn doorgekomen bij het spelershome.

De Twitterwall wordt op zondag 2 maart, voor de belangrijke klassieker tegen Ajax, om 11.30 uur voor het eerst in gebruik genomen. Fans kunnen vanaf dat moment, door #gajemee in hun tweets te gebruiken, hun steun aan Feyenoord betuigen. De Twitterwall zal tot het vaste ‘meubilair’ van het spelershome gaan behoren en drie uur voor aanvang van elke thuiswedstrijd worden opengesteld voor tweets van de aanhang. Een ultieme kans voor alle fans om in dit spelersdomein door te dringen en de selectie een hart onder de riem te steken.

De Twitterwall past binnen de Ga Je Mee-campagne die door Triple Double is ontwikkeld. Geïnspireerd door de eerste drie woorden uit het clublied Hand in Hand Kameraden, is de Ga Je Mee-campagne een uitnodiging van Opel aan de supporters om hen te beantwoorden in hun Feyenoord-gevoel. Hun passie voor Feyenoord is vergelijkbaar met de passie die Opel voor auto's heeft. De campagne regel sluit dan ook naadloos aan bij de kernactiviteit van Opel als autofabrikant, namelijk mobiliteit. De komende maanden staan er nog veel meer Ga Je Mee-activaties op de kalender.