Mandemakers Keukens en PSV scoren in de keuken

24 december 2013

Kerst staat voor de deur; het ideale moment voor Mandemakers en PSV om hun campagne ‘Scoren in de keuken’ te lanceren. Kerst staat namelijk niet alleen bekend om de vele cadeaus onder de kerstboom, maar natuurlijk ook om uitgebreid te koken voor je dierbaren. De campagne is deze week gestart door middel van een gelijknamig PSV TV-item, waarin spelers van de eerste selectie de keuken induiken om hun favoriete gerecht klaar te maken. Tijdens de eerste aflevering strijden Georginio Wijnaldum en Jetro Willems tegen elkaar in een kook-battle. Laatstgenoemde wordt door de aanwezige chef-kok als winnaar verkozen en hoefde tot zijn grote vreugde niet af te wassen.


Deze maandelijks terugkerende rubriek vormt, samen met het unieke PSV-schort, de basis van de 360 graden activatiecampagne van Mandemakers Keukens. Door middel van branded content en activaties in print, online én social media profileert Mandemakers Keukens zich op een onderscheidende manier als sponsor van PSV.

Triple Double heeft samen met Mandemakers Keukens en PSV deze activatie gecreëerd en begeleid. Als sportmarketingbureau van Mandemakers Keukens begeleidt Triple Double het partnership met PSV.